tor. 20. feb. | Sdr. Rind Forsamlingshus

GENERALFORSAMLING 2020

Kom og hør om de seneste nyheder fra din by og vær med til at sætte dit præg på fremtidige aktiviteter for børn og voksne.
Man kan ikke længere tilmelde sig
GENERALFORSAMLING 2020

Tid & sted

20. feb. 2020 18.00
Sdr. Rind Forsamlingshus, Søndre Rind Vej 47, 8800 Viborg, Danmark

Om begivenheden

Vi begynder dog kl. 18.00 med pålægs/oste fad og øl/vin, til de der har lyst! 

Sdr. Rind/Rindsholm forsamlingshus

Vi gennemgår ’året der gik’, vi kigger på ’året der kommer’, vi drikker lidt øl/vin/kaffe og får lidt let til ganen.

Hele 4 personer forlader bestyrelsen og for at fællesskabet, arrangementerne mm. kan opretholdes skal vi have fundet 4 nye (eller gamle) medlemmer! Sidder du med en ildsjæl i maven, med en følelse af at du kan bidrage til fællesskabet, så ring til Nanna på 28738022 og hør mere. 

Man ligger det tid i det man kan- det skal være hyggeligt og givende at være med i bestyrelsen, vi arbejder sammen og man står ALDRIG alene! Vi søger både unge og ældre, tilflyttere og de der har boet her i en menneskealder- en god blandet landhandel er dem der rammer det bredeste ’publikum’! 

Vi håber at se rigtig mange af jer, til en hyggelig aften 😊 

Bestyrelsen, Sdr. Rind og Rindsholm. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagsorden ifølge vedtægter:

1. Valg af dirigent

2. Valg af referent

3. Valg af stemmetæller

4. Fremlæggelse og godkendelse af bestyrelsens beretning

5. Fremlæggelse og godkendelse af reviderede regnskaber

6. indkommende forslag

7. Fastsættelse af kontingent til borgerforeningen

8. Valg af bestyrelse (5-7 medlemmer)

- Anette Nygaard - modtager ikke genvalg

- Nanna Bech - modtager genvalg

- Jette Sodborg - ønsker ikke genvalg

- Jens Erik Bohsen - modtager ikke genvalg

- Torben Petersen - ikke på valg

- Pernille Rohde Thomassen - ikke på valg

- Tommy Karlsen - modtager ikke genvalg

9. Valg af 2 suppleanter

10. Valg af 1 revisor

11. Valg af revisor suppleant

12. Eventuelt

Del denne begivenhed